fbpx

מדפסת תלת מימד איכותית

מדפסת תלת מימד

יש שמכנים את טכניקת הדפסת התלת מימד כ"מהפכה התעשייתית השלישית", ואנו לא מתווכחים עם הצהרה זו. הדפסות תלת מימד שינו את תהליכי הייצור במקומות רבים ברחבי העולם, בין אם זה בעסקים ביתיים וקטנים ובין אם זה במפעלים משומנים היטב של חברות ענק. מכונת הדפסה תלת מימדית חוסכת בזמן ובעלויות ומאפשרת מרחב יצירה נגיש ופשוט יותר. כיום לשמחתנו ניתן גם לרכוש מדפסות תלת מימד לשימוש ביתי, כדי שגם אתם תוכלו להנות מהפיתוח הטכנולוגי הנהדר הזה. אז מהן המדפסות המומלצות של 2022, כמה עולה מדפסת תלת מימד ואיפה ניתן לרכוש כאלה? לנו יש תשובות לכל השאלות הללו במאמר שלפניכם.


מהי הדפסת תלת מימד?

כשמדברים על הדפסת תלת מימד מתייחסים לטכניקת ייצור דגמים תלת מימדיים באמצעות מדפסת ייעודית. הדפסת תלת מימד מתרחשת דרך תוכנות מחשב משוכללות בהן מעצבים את הפריט הרצוי ושולחים אותו להדפסה. הדגמים מיוצרים מחומרים שונים, ולרוב יודפסו בשכבות- כל פעם תיווצר שכבה שתתווסף לשכבה שלפניה, עד גימור הפריט הסופי.


במדפסות תלת מימד משתמשים בענפי ייצור ותעשייה שונים ליצירת יציקות, חלקי חילוף, תכשיטים ועוד. מדפסת תלת מימד ביתית הפכה לפופולרית גם בתחום האומנות והתרבות- אומנים עצמאיים שונים בוחרים בשיטת ההדפסה התלת מימדית לייצור פסלים ופריטים שונים לצורך המייצגים האומנותיים שלהם. זהו דבר שימושי גם בתחום החינוך- ניתן ליצור דגמים אדריכליים, צורות גיאומטריות מורכבות ועוד.


מדפסת תלת מימד מומלצת 2022- מדריך בחירת מדפסת D3 איכותית, מחירים ועוד

מעוניינים לרכוש מדפסת תלת מימד איכותית ולא יודעים במה לבחור? הבאנו לכם מספר המלצות לדגמים מצויינים כולל עלות מדפסת תלת מימד.

מדפסת תלת מימד Creality CR-6 Max: מדובר בדגם מדפסת חדש שיש בו את כל מה שאתם צריכים ממדפסת תלת מימד ביתית. היא קלה מאוד לשימוש ולכן מתאימה גם לאנשים שרק מתחילים בתחום. היא בעלת שטח הדפסה גדול ביחס למדפסות אחרות כך שניתן להדפיס גם דגמים גדולים יותר. מדפסת זו עולה באיזור ה-4500 ש"ח.


מדפסת תלת מימד אנדר 3 גרסה 2: מדובר בדגם משודרג של הדגמים האהובים הקודמים. זוהי מדפסת תלת מימד זולה במיוחד בהתחשב באיכות הגבוהה שלה, שנמכרת בטווח המחירים של 1300-1600 ש"ח. יתרון גדולה שלה הוא שבמידה ויש תקלה כלשהי או הפסקת חשמל באמצע הדפסת דגם, היא תדע להמשיך את ההדפסה מהמקום שנעצרה בו.


מדפסת תלת מימד מקצועית Artillery Sidewinter-X2: מדובר במדפסת תלת מימד מצויינת מחברה עם מוניטין גבוה במיוחד. יתרון גדול שלה הוא שהיא מתחממת בזמן מהיר מהרגיל מה שמאפשר הדפסה זריזה יותר. טווח המחירים שלה הוא בינוני ונע מ-2500 עד 3000 ש"ח.


מדפסת תלת מימד שרף QIDI Tech S-Box UV LCD: אם אתם רוצים לבצע קניית מדפסת תלת מימד לצורכי עיצוב, תכשיטנות ומידול- זוהי המדפסת הנכונה בשבילכם. מדובר במוצר מדפסת תלת מימד מחיר גבוה אך משתלם ביותר ביחס למוצר שתקבלו. המדפסת יציבה מאוד ומאפשרת דיוק מירבי בעת ההדפסה. טווח המחירים עומד על 7000-7500 ש"ח.


מדפסת תלת מימד  QIDI Tech X-MAKER בתחום מדפסות תלת מימד זולות זוהי מדפסת תלת מימד ביתית מומלצת ביותר. יש בה את כל הפיצ'רים הדרושים והיא אינה מצריכה התעסקות רבה מדי.


מדפסות תלת מימד בחנות GEKKO

קראתם את המדריך ואתם כבר לא יכולים לחכות לרכישת הדגם האהוב עליכם של מדפסת תלת מימד מומלצת? מזל שכל דגמי מדפסות התלת מימד שהוזכרו זמינות לרכישה אצלנו באתר! בחנות GEKKO תוכלו למצוא מדפסות תלת מימד מהדגמים האחרונים שיצאו לשוק במחירים הוגנים ביותר. תזכו אצלנו ליחס אישי ומשלוח מהיר כך שתוכלו לבחור את מדפסת התלת מימד המתאימה ביותר לצורך האישי שלכם ולקבל אותה בהקדם האפשרי. רוצים לצפות בקטלוג ולקרוא עלינו עוד? מוזמנים להיכנס לאתר. נשמח לעמוד לרשותכם לכל שאלה נוספת!

הדפסה ליציקה בשעווה
עט תלת מימד
סל הקניות שלי
רשימת משאלות
נצפה לאחרונה
השווה בין מוצרים (0 מוצרים)
Compare Product
Compare Product
Compare Product
Compare Product
קטגוריות
דילוג לתוכן