fbpx

עט תלת מימד

עט תלת מימד

עולם הדפסות התלת מימד הוא פופולרי ומשוכלל מתמיד. תעשיות רבות משתמשות בטכניקה הזאת ליצירת מודלים, רכיבים ומוצרים שונים. אך עולם הדפסות התלת מימד לא צריך להיות מוגבל אך ורק לאנשי מקצוע ותעשיות ענק. ניתן להשתמש בטכניקת התלת מימד גם בשימוש ביתי ליצירת אומנות, עיצובים, פרוייקטים חינוכיים ועוד. איך עושים זאת? פשוט וקל. כיום למזלנו פיתחו עט הדפסה תלת מימד שמספק לכם את חווית התלת מימד בלי לפגוע בכיס ובלי לעבוד קשה מדי בללמוד על הדפסות תלת מימד. אז מהו אותו עט תלת מימד, מהם הדגמים המומלצים ואיפה ניתן לרכוש עט תלת מימד בישראל? קראו זאת ועוד במאמר שלפניכם.


מהו עט תלת מימד?

עט זה, שנראה כמו עט רגיל בו אנו משתמשים ביום יום, מיועד ליצירת מודלים תלת מימדיים ללא צורך בהדפסה או במחשב. העט מתחבר לחשמל ובתוכו יש מיכלית של חומר מיוחד. ברגע שהחומר מתחמם ניתן להשתמש בעט. השימוש שלו הוא כמו בעט רגיל- אוחזים בו בידיים ומניעים אותו על גבי דף. החומר שיוצא מהעט מתקשה בצורה שציירתם כך שניתן להפריד אותו מהדף- והנה לכם, מודל תלת מימדי שיצרתם בעצמכם!


יש כמה דברים שחשוב לדעת ולשים לב אליהם בהקשר של עט תלת מימד מקצועי. קודם כל, לכל עט יש את המילוי המתאים שלו. כאשר נגמר סליל המילוי צריך להחליף אותו באותו סוג מילוי כדי שניתן יהיה להמשיך להשתמש בעט. דבר שני, בעת יצירה יש לוודא שיש לכם מקור חשמל קרוב מאחר והעט זקוק לחשמל כדי לעבוד. דבר נוסף הוא שאמנם עט D3 הוא פשוט לשימוש, אך יש טכניקות שונות שניתן ללמוד כדי למצות את הפוטנציאל היצירתי שלו. כדאי להתנסות בדרכים השונות ולהשתדרג!


עט תלת מימד מומלץ- מדריך קניית עט D3 מקצועי בישראל

שוק העטים התלת מימדיים מתעדכן לעיתים קרובות ככל שיותר ויותר חברות לומדות על המצאה זו ומייצרות דגמים חדשים. ניתן למצוא כיום סוגים שונים של עט תלת מימד למכירה בישראל כשלכל אחד תכונות אחרות, סוג מילוי אחר וטווח מחירים שונה. בחרנו להראות לכם כמה סוגים פופולריים של עט תלת מימד למכירה:

  • D3 דודלר CREATE מדובר בסוג עט תלת מימד מומלץ מאוד, שמגיע עם מילוי בצבעים שונים. יתרון שלו הוא שהוא מתחמם במהירות כך שניתן ליצור את הפריטים שלכם במהירות רבה יותר. ניתן להכין ממנו פסלים, קישוטים ועוד. 
  • עט Myriwell 3D – זהו עט תלת מימד לקניה עם עיצוב אלגנטי שמאפשר אחיזה נוחה ובעקבות כך טכניקת יצירה גבוהה מאוד. ניתן ליצור איתו תמונות תלת מימדיות מורכבות.
  • 3d pen 2 – זהו דגם פשוט מאוד לשימוש, שהיתרון הגדול שבו הוא שיש בו צג שמציג את טמפרטורת החומר בזמן אמת.


פתרונות תלת מימד בחנות GEKKO

מחפשים פתרונות להדפסה ויצירה תלת מימדית לרכישה? שואלים איפה אפשר לקנות עט תלת מימד? הגעתם למקום הנכון. אצלנו בחנות גקו GEKKO אנו מתמחים בשלל המוצרים הרלוונטיים להדפסות תלת מימד ויצירה תלת מימדית. ניתן למצוא אצלנו מדפסות, פילמנטים, שדרוגים, חלקי חילוף ועוד. אנו משתדלים להיות עם יד על הדופק בכל הנוגע לחידושים ופיתוחים טכנולוגיים בתחום ההדפסה התלת מימדית, כך שתוכלו לסמוך על זה שכשאתם מעיינים בקטלוג שלנו- אתם צופים בדגמים הטובים והמשוכללים ביותר! אנו נשמח להעניק לכם שירות ולבחור ביחד איתכם את המוצרים הנכונים ביותר לצרכים שלכם. לכל שאלה נוספת ניתן ליצור איתנו קשר באתר או בטלפון.

מדפסת תלת מימד איכותית
מדפסת תלת מימד מדריך
סל הקניות שלי
רשימת משאלות
נצפה לאחרונה
השווה בין מוצרים (0 מוצרים)
Compare Product
Compare Product
Compare Product
Compare Product
קטגוריות
דילוג לתוכן