fbpx

הדפסת תלת מימד לאדריכלים

הדפסת תלת מימד לאדריכלים – הדפסת מודלים אדריכליים

ברבים ממשרדי האדריכלים נעזרים כיום בהדפסות תלת מימד על מנת לספק ללקוחותיהם פרספקטיבה, תחושה והבנה לגבי המבנה העתיד לקום, בין אם מדובר במבנה פרטי, ציבורי, מוסדי, תעשייתי וכדומה. על מנת לעשות זאת, ניתן לרכוש מגורמים המתמחים בתחום כחברתנו מדפסות תלת מימד משרדיות המתאימות לאדריכלים. כמו כן, ניתן להזמין מאיתנו הדפסת מודלים אדריכליים בתלת מימד, דבר המבטיח קבלת תוצאות מרשימות, איכותיות ומדויקות, עם חיסכון בעלויות הכרוכות ברכישת מדפסת תלת מימד וחומריה.

יתרונות הדפסות תלת מימד לאדריכלים

סביר להניח שאתם יודעים כי הדפסת תלת מימד היא טכנולוגיה המאפשרת לייצר אובייקטים פיזיים. בזכותה אנו מסוגלים ליצור מודלים בהתאמה אישית באופן מהיר מאוד, אפילו תוך שעות בודדות, ולעשות שימוש בקשת רחבה של חומרים מיוחדים המתאימים לצרכיהם של אדריכלים, מעצבי פנים, אדריכלי נוף, סטודנטים לאדריכלות ולצרכי שיווק של קבלנים בענף הבנייה.

אכן, השימוש העיקרי של הדפסת תלת מימד לאדריכלים הוא להצגה של המבנה או הפרויקט העתיד לקום לעיני הלקוח. האדם מן השורה שאינו מבין היטב תוכניות משורטטות בדו מימד על נייר, יכול לראות במודל צורה מוחשית ופיזית את התוצאות וכיצד ייראה בית חלומותיו, ובתוך כך להעיר את הערות, לתת פידבקים, לאשר תוכניות וכן הלאה. אמנם, כיום נעשה שימוש נרחב במודלים ממוחשבים בתלת מימד, המאפשרים לערוך סיורים וירטואליים במבנה, אולם התוצר של הדפסה תלת מימד לאדריכלים מעבירה את הלקוח לעולם מוחשי ואמיתי יותר, בעודו יכול להתרשם ממראה המבנה, צבעיו, פרופורציות, פרטי הסביבה והנוף, הזוויות השונות וכיוצא בזאת.

כפועל יוצא מכך מתקבלים מספר יתרונות מהותיים. ראשית, תיאום הציפיות מול הלקוחות מגיע לרמה גבוהה ביותר וחוסך אי הבנות, חיכוכים ואי נעימויות בהמשך הדרך. בנוסף, ההמחשה הפיזית בתלת מימד הופכת את תהליך המכירה של הפרויקט לנוח ואפקטיבי יותר, תוך חיסכון משמעותי בזמן עבודה על יצירת הדמיות, שרטוטים ותמונות. במקום ימים ארוכים של עבודה, אנו יכולים לבצע את המלאכה תוך מספר שעות או ימים בודדים, ובהתאם לדרישות הלקוח גם ניתן לרדת לרזולוציות קטנות ביותר הממחישות הבדלים בין יחידות דיור. 

בנוסף, באמצעות הדפסות תלת מימד ניתן ליצור מודלים לקשת רחבה של פרויקטים, כגון בתים פרטיים, מגדלי מגורים, מבנים מסחריים, ואפילו שכונה שלמה. לצד היתרון המשמעותי בשיווק ובתיאום הציפיות מול הלקוח, ניתן גם להציג את המודל בפני גורמים נוספים כגון אנשי מקצוע המשתתפים בפרויקט, משקיעים פוטנציאליים וכדומה, וניתן גם להשתמש בו לצרכי העבודה השוטפים של המשרד, למשל לתכנון אידיאלי של מספר מבנים באותה הסביבה, להמחשות בישיבות צוות וכדומה. בתוך כך, מדובר במודל מרשים המשפיע לטובה על חוות דעתם של הלקוחות והגורמים הנוספים שמתבוננים בו.

הדפסת מודלים לאדריכלים – איך זה עובד?

במידה ואתם זקוקים לשירותי הדפסה בתלת מימד, אנו מעמידים לרשותכם את צי המדפסות שלנו המשלב מספר טכנולוגיות הדפסה, לצד טכנולוגיות נוספות בתחומי החיתוך הממוחשב, חריטה וחיתוך בלייזר, סדנת צביעה וגימור ועוד. ביכולתנו לסייע ביצירת המודל ברמה גבוהה ביותר של דיוק ואיכות בהתאמה מושלמת לצרכיכם.

לשם כך נתחיל בשיחת טלפון בה תספר לנו על הפרויקט, ולאחר מכן תעבירו אלינו את המודל המבוקש לייצור דרך המייל. בתוך כך תציינו כמה שיותר פרטים החשובים לכם, כמו רמת הגימור הנדרשת, עמידות בתנאי חוץ וכדומה, ולאחר שנעיין בהזמנה נחזור אליכם עם הצעת מחיר. אחרי האישור שלכם נוכל לצאת לדרך, וכשהמוצר יהיה מוכן תוכלו להגיע אלינו כדי לאספו או לקבלו במשלוח לכל כתובת בארץ.

בתהליך זה נסייע לכם לקבל את ההחלטות לגבי חומרים ושיטות הדפסה, וניתן גם לחתום על הסכם סודיות במידה והדבר חשוב לכם. באשר לעלויות, ברור שהדפסה אצלנו תהיה זולה משמעותית מרכישת מדפסת למשרד וחומריה, שלא לדבר על הצורך בלימוד, ידע וניסיון בתפעול המדפסת. עלויות ההדפסה שלנו מושפעות ממספר פרמטרים, הכוללים בעיקר את זמן ההדפסה שנע בין מספר שעות לכמה ימים כתלות בגודל המודל.

בנוסף, מחיר ההדפסה מושפע מסוג חומר ההדפסה, שכן בעולם תלת המימד קיימים לא מעט חומרים בעלי תכונות שונות, כמו חומרים ליצירת מיניאטורות, חומרים שקופים, גמישים, עמידים לתנאי הסביבה, חומרי יציקות וכדומה. מלבד זאת, מה שמשפיע על המחיר הוא גודלו של המודל, כך שככל שהוא יותר גדול כך נדרש יותר חומר גלם ויותר זמן הדפסה, והעלות תהיה בהתאם. 

מעבר לכך, עשויים להיות גורמים נוספים שישפיעו על המחיר, כמו דחיפות ההדפסה, מספר המודלים הנדרשים, עיבודים לאחר ההדפסה (שיוף, צביעה, לכה, הוספת תאורה, אלקטרוניקה וכדומה), ושירותי מידול במידה ואינכם יודעים כיצד למדל בתלת מימד.

לפרטים נוספים ולהזמנת הדפסות תלת מימד לאדריכלים

מעוניינים במידע נוסף על הדפסות תלת מימד לאדריכלים? אם כן, לקבלת עוד מידע ולביצוע הזמנות, אל תהססו לפנות אל גקו בטלפון 09-7417117 ואנו נשמח לענות על כל שאלה והתלבטות.

הדפסת תלת מימד לרופאים
סל הקניות שלי
רשימת משאלות
נצפה לאחרונה
השווה בין מוצרים (0 מוצרים)
Compare Product
Compare Product
Compare Product
Compare Product
קטגוריות
דילוג לתוכן