fbpx

הדפסה ליציקה בשעווה

מדפסת שעווה

יש המון דברים שאפשר להגיד על המאה ה-21, אבל אין ספק שאחד היתרונות הגדולים ביותר הוא הפיתוחים הטכנולוגיים הבלתי נגמרים שהופכים את חיינו לנוחים ופשוטים יותר. זה נכון גם לחיים האישיים וגם לתעשייה ובתי העסק השונים. אחד הפיתוחים המוצלחים של השנים האחרונות הוא מדפסת שעווה תלת מימדית, לה יש שימושים רבים שהפכו אותה לכוכבת עולה בשמי הדפסות התלת מימד. אז מהי מדפסת תלת מימד שעווה, מהם השימושים השונים שלה ואיזה יתרונות יש לה? נסקור זאת ועוד במאמר שלפניכם.


הדפסה ליציקה בשעווה – מדפסת תלת מימד שעווה

הדפסת שעווה מתייחסת לטכנולוגיית הדפסה בתלת מימד שלמעשה מייצרת פריטים שהוגדרו לה מראש מחומר השעווה המוכר לנו. הדפסה זו מתרחשת באמצעות תוכנות מחשב מיוחדות שמותאמות להדפסת תלת מימד בשעווה, בהן ניתן לעצב את הפריט הרצוי. בתוכנות ניתן לבחור צורה וגודל לפי ראות עיניכם, לשמור את הסקיצות השונות ולטעון גם סקיצות מוכנות מראש. אחרי העיצוב והגדרת כל הפרמטרים השונים, התוכנה מתחברת אל מדפסת שעווה תלת מימדית ושולחת את הפריט המיועד להדפסה.


בתוך מדפסת שעווה תלת מימדית יש מיכל שבו נמצאת השעווה (מיכל שניתן למילוי מחדש בעת הצורך). ברגע שהמדפסת מקבלת הוראה להדפסה המיכל עם השעווה מתחמם והחומר מוכן לייצור הפריט. ההדפסה מתרחשת בשכבות- כך שכל פעם מתווספת שכבה חדשה של שעווה על השכבה הקודמת עד היווצרות הפריט הסופי.


משתמשים בשיטת הדפסה על נייר שעווה בתעשיות השונות שדורשות תבניות מאסטרים ליציקה. בטכניקת הדפסה ליציקה בשעווה משתמשים מפעלים בתחומים שונים שמייצרים רכיבים למוצרים וצריכים לייצר רכיבים זהים לחלוטין ובכמויות גדולות, חברות תכשיטים שמייצרות תכשיטים בעיצובים חוזרים, חברות פארמה שמוכרות מוצרים לבתי חולים ועוד תעשיות רבות ומגוונות. למעשה כל תעשייה שזקוקה לייצור ושכפול מהיר ויעיל של מוצרים פשוטים יכולה להדפיס יציקות בשעווה של מוצרים אלה ולשכפל אותן במידת הצורך.


מהם היתרונות של הדפסת שעווה?

להדפסה תלת מימדית בשעווה וליצירת יציקה בשעווה יש יתרונות גדולים מאוד, מה שהופך את מדפסת השעווה התלת מימדית למכשיר נצרך מאוד בשנים האחרונות. בואו נמנה כמה מהיתרונות הבולטים של הדפסה מסוג זה:

  • חסכון בזמן – הדפסה באמצעות שעווה חוסכת זמן יקר מאחר והיא מקצרת מספר שלבים בתהליך הייצור הרגיל. המדפסת למעשה עושה בשבילכם המון מהעבודה. יש עסקים רבים שהיו רגילים לייצר דברים בידיים, ביניהם גם יציקות. בעת בחירה בהדפסה באמצעות מדפסת שעווה לא רק שאתם לא צריכים לבצע עבודת כפיים, אלא זה גם מפנה לכם זמן לעשות דברים אחרים במקביל.
  • חסכון בעלויות – מעבר לזה שהדפסה בשעווה מאפשרת חסכון בזמן, וזמן כידוע הוא חסכון בכסף, גם העלויות עצמן נחסכות. שעווה היא חומר לא יקר ולכן ייצור יציקות ממנו הוא פשוט וזול. בנוסף, ניתן להדפיס מספר יציקות זהות בבת אחת וגם להשתמש באותו עיצוב מספר רב של פעמים, מאחר והוא נשמר במחשב שלכם.
  • ביצוע שינויים בצורה פשוטה – מאחר וכל העיצובים עוברים דרך תוכנת מחשב, אם הדפסתם יציקה ואתם רואים שיש בה בעיה קלה, זה פשוט מאוד לשנות את זה באופן מיידי במחשב.


קניית מדפסת שעווה תלת מימד בחנות GEKKO

מחפשים פתרונות להדפסה ליציקה בשעווה או כל הדפסה תלת מימדית אחרת? הגעתם למקום הנכון. בחנות שלנו גקו GEKKO תוכלו למצוא שלל מדפסות לרכישה. לנו יש קטלוג עשיר במיוחד של הדגמים החדישים והמשוכללים ביותר שקיימים היום בשוק. בנוסף לכל מדפסות השעווה התלת מימדיות תוכלו למצוא גם את כל התוספים, שדרוגים וחלקי החילוף שתצטרכו. אצלנו תוכלו לרכוש מדפסות שעווה באיכות גבוהה, עם אחריות מהיצרן ובמחירים ההוגנים ביותר. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לחנות שלנו שבאתר ולדפדף בין הדגמים השונים. לכל שאלה נוספת ניתן ליצור איתנו קשר בדרכי הקשר שמפורטות באתר. קנייה מהנה!

הדפסות תלת מימד
מדפסת תלת מימד איכותית
סל הקניות שלי
רשימת משאלות
נצפה לאחרונה
השווה בין מוצרים (0 מוצרים)
Compare Product
Compare Product
Compare Product
Compare Product
קטגוריות
דילוג לתוכן