fbpx

הדפסות תלת מימד

הדפסת תלת מימד

במהלך ההיסטוריה חווינו את מהפכת תעשיית הדפוס, בהמשך את עליית האינטרנט ועכשיו יש לנו את ההדפסה התלת מימדית! תחום הדפסות התלת מימד סחף את העולם ולאחרונה הגיע גם לישראל. בהדפסות תלת מימד משתמשים במגוון תעשיות רחב, מהתעשייה האווירית ועד עולם האומנות, וזה בזכות היתרונות השונים והשימושים האפשריים הרבים של הדפסות תלת מימד. אז מהם אותם היתרונות והשימושים של הדפסה בתלת מימד ואיפה ניתן למצוא שירותי הדפסת תלת מימד? סקרנו כל זאת ועוד במאמר הבא.

 

יתרונות הדפסת תלת מימד

הידעתם? מדפסת התלת מימד הראשונה יוצרה בשנת 1983. לקחו שנים רבות לשכלל ולשדרג אותה ולהפוך אותה לנוחה לשימוש לנחלת הכלל. אז מה הופך אותה לכל כך פופולרית? בואו נציג בפניכם מספר יתרונות:

  • מגוון רחב של שימושים – בהדפסות תלת מימד משתמשים בתעשיות רבות, ביניהם בתחום הרפואה, תחום האדריכלות, עולם העיצוב, עולם הסטארט-אפים ועוד. בעזרת הדפסות תלת מימד ניתן להדפיס סוגים שונים של מודלים, יציקות למפעלים, צעצועים, דגמים של תכשיטים ולמעשה כמעט כל מה שעולה על רוחכם.
  • יעילות – זוהי אחת התכונות העיקריות של הדפסות תלת מימד. לא רק שההדפסות יכולות להתבצע במהירות גבוהה, ניתן גם לבצע שכפולים של אותו דגם פעמים רבות ללא מאמץ רב מדי. 
  • דיוק – כבודן של עבודות יד במקומן מונח, אך אין מה לעשות- ברגע שמחשב מבצע דבר מה הוא יכול לעשות זאת ברמת דיוק גבוהה הרבה יותר ממה שהידיים האנושיות מסוגלות. בהדפסות תלת מימד תוכלו לקבל את המידות המדויקות שרציתם, גם בדגם הראשון וגם בדגם המאה שתדפיסו.

 

הדפסות תלת מימד – שירותי הדפסה D3 -עלויות ומידע

בימינו, כל היתרונות והשימושים שהצגנו נגישים גם לקהל הרחב. בין אם יש לכם עסק גדול או פרוייקט נקודתי, בין אם אתם רוצים לייצר מתנה ייחודית ליקירכם או פשוט רוצים לראות חלום כלשהו שלכם מתעורר לחיים- אתם יכולים לעצב את האובייקט הרצוי ולשלוח אותו אל שירותי הדפסה תלת מימד

 

יש עסקים רבים שמתמחים בהדפסות מסוג זה וישמחו לעזור לכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להבין מה הוא האובייקט שברצונכם להדפיס ואחר כך לפנות לייעוץ לאיש מקצוע. איש המקצוע יבנה איתכם את המודל בתוכנת מחשב ייעודית ולאחר מכן ניתן יהיה לבצע הדפסת פלסטיק תלת מימד. ניתן להדפיס דגמים בצבעים שונים ובצורות שונות.

 

בבחירה של הדפסת תלת מימד מחיר משתנה מהדפסה להדפסה. הכל תלוי בגודל ההדפסה, במורכבות הדגם, בחומר הייצור ובכמויות שתרצו. ככל שהדגם מורכב יותר כך ההדפסה תיקח זמן רב יותר ולכן תעלה בהתאם. שירות הדפסה D3 יעלה בין כמה מאות שקלים לכמה אלפים, תלוי בפרמטרים השונים של האובייקט אותו אתם מדפיסים.

 

יש עוד אפשרות למי שמעוניין בהדפסת תלת מימד, והיא לרכוש מדפסת תלת מימד ביתית. כיום בשוק קיימות מדפסות תלת מימד שמיועדות למתחילים שלא התמקצעו בתחום ושבעזרתה הם יוכלו לבצע הדפסת דגמים לפי בחירתם. ניתן למצוא מדפסות תלת מימד בטווח מחירים רחב, תלוי ברמת המקצועיות של המדפסת.

 

שירותי הדפסות תלת מימד בחנות GEKKO

מחפשים שירות הדפסה בתלת מימד או מדפסת תלת מימדית לרכישה? אצלנו בחנות גקו GEKKO החלטנו לשים דגש על תחום הדפסות התלת מימד ולכן תוכלו למצוא אצלנו מגוון מוצרים ופתרונות שמיועדים לתחום זה. רוצים לשאול אותנו שאלות או לעיין בקטלוג העשיר של מוצרים באיכות הגבוהה ביותר? מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון או דרך האתר, ואנו נשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי.

מדפסת אנדר 3 v2
הדפסה ליציקה בשעווה
סל הקניות שלי
רשימת משאלות
נצפה לאחרונה
השווה בין מוצרים (0 מוצרים)
Compare Product
Compare Product
Compare Product
Compare Product
קטגוריות
דילוג לתוכן