fbpx

משטח PEI למדפסות תלת מימד

אחד הכלים החשובים בכל הדפסה במדפסת תלת מימד הוא המשטח אשר משמש כבסיס עליו יושב האובייקט המודפס. המשטחים האיכותיים ביותר למדפסות תלת מימד מצופים בחומר הנקרא PEI המאפשר לכם לבצע עבודה מקצועית בכל פעולת הדפסה. משטח PEI למדפסות תלת מימד עשוי מ-3 שכבות: שכבת מגנט, שכבת פלדה ושכבת PEI והוא נחשב למשטח גמיש ונוח במיוחד לשימוש.

משטח PEI איכותי יספק לכם שעות של עבודה אינטנסיבית עם מדפסת תלת המימד שלכם, בין אם זה לצרכי עבודה בבית העסק שלכם ובין אם זה לשימוש של המדפסת בבית.

הזמנה און ליין של משטח PEI למדפסת תלת מימד

הדרך הטובה ביותר והנוחה ביותר להזמין משטח PEI למדפסת תלת מימד היא באמצעות הזמנה און ליין בחנות אינטרנטית מקצועית, המביאה לכם את הציוד האיכותי ביותר למדפסות תלת מימדיות כולל משטחי PEI מעולים.

משטח זכוכית למדפסות תלת מימד באיכות גבוהה

משטח נוסף המשמש למדפסות ה-D3 הוא משטח עשוי זכוכית. משטח זכוכית למדפסות תלת מימד משמש להדבקה מצויינת של אובייקט ההדפסה ולאחר קירור המשטח – גם ניתוק האובייקט המודפס בצורה קלה. משטחי הזכוכית גם כן נמכרים בחנות און ליין מקצועית וניתן להזמין אותם במחירים משתלמים במיוחד עם משלוח עד הבית!

כמה עולה משטח זכוכית למדפסת תלת מימד?

אם אתם רוצים לקנות משטח זכוכית למדפסת תלת מימד או משטח PEI למדפסות תלת מימד, מומלץ לכם להיכנס לקטלוג המוצרים של חנות האון ליין גקו GEKKO ולהינות ממחירים ללא תחרות! את המחירים לכל הציוד למדפסות תלת מימד תוכלו למצוא באתר החנות גקו GEKKO או לקבל הצעת מחיר דרך הטלפון ישירות מצוות החנות!

משטח PEI למדפסות תלת מימד של החנות גקו GEKKO

צוות החנות גקו GEKKO מזמין אתכם ליצור קשר ישירות עם החנות ולקבל פרטים על כל משטחי ההדפסה הנמכרים בחנות. החנות גקו GEKKO ממוקמת בעיר נתניה ומספקת גם שירות משלוחים דרך חנות האון ליין באתר. צוות החנות גקו GEKKO מציע לכם את המחירים הטובים ביותר ואת הציוד המתקדם ביותר למדפסות תלת מימד מכל הסוגים!

הזמינו עכשיו משטח הדפסה מקצועי מהחנות גקו GEKKO ותהנו משירות אישי ומשלוח עד הבית או עד לבית העסק שלכם!

מדפסת תלת מימד למתחילים
שדרוגים של מדפסות תלת מימד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סל הקניות שלי
רשימת משאלות
נצפה לאחרונה
השווה בין מוצרים (0 מוצרים)
Compare Product
Compare Product
Compare Product
Compare Product
קטגוריות
דילוג לתוכן