fbpx

מדפסות FDM

נקודות חשובות בבחירת מדפסות FDM

מדפסות FDM עובדות בטכנולוגיה של, .Fused Deposition Modellingבטכנולוגיה זו, האובייקט המודפס למעשה מצויר בשכבות באמצעות חוט תרמו פלסטי. מדפסת FDM מאפשרת הדפסה אמינה מאוד ובאיכויות גבוהות, תוך שימוש במגוון רחב של חומרי גלם המתאים לשימוש של תעשיות רבות.

הדפסה זולה

המדפסות מזריקות את חומרי ההדפסה באופן הדרגתי ומדויק. באמצעות מדפסות FDM ניתן לייצר משכבה אחר שכבה מגוון מוצרים ומודלים מבוקשים. המדפסת מתיכה חוטים פלסטיים מחומרים שונים ומגוונים על ידי ראש חימום. החומר מותז ומצטבר בשכבות השונות עד לקבלת המבנה השלם הרצוי. עלות הייצור באמצעות שיטת הדפס זו נחשבת לזולה במיוחד.

רזולוציה

ישנם מספר תכונות חשובות בבחירת מדפסות FDM שכדאי להתייחס אליהם בבחירת המדפסת המתאימה לכם. ראשית כדאי לשים לב אם רזולוציית ההדפסה של המדפסת מתאימה למוצרים או הפרוטוטיפים, שאתם צריכים להדפיס. מקובל להחשיב 20 מיקרון בתור רזולוציה מעולה, מדפסות רבות מסתפקות ברזולוציה מקסימלית של 100 מיקרון. חלקים תפעוליים שאמורים להתחבר ביניהם בהתאמה, יצטרכו רזולוציה גבוהה יותר, לעומת מודלים גסים להדגמה ראשונית. גם יש מקום להתאים את גודלי המודלים שאתם רוצים לייצר עם הגודל המקסימלי שהמדפסת מאפשרת.

חוזק ואיכות

גם לחוזק המבוקש ישנה חשיבות רבה. יש להבין אם איכות ההדפסה ואיכות חומרי הבנייה המתאימים למדפסת הספציפית יתאימו לצרכים. כמובן שיש גם לראות שמבחינת המקום הפנוי לתפעול נוח של המדפסת וגודל המכשיר, היא אכן מתאימה לצרכי הארגון, בית העסק, החברה וכדומה.

קל לשימוש

נקודה נוספת קשורה לתפעול הראשוני והשימוש השוטף. באיזו מידה מדפסות FDM קלות לשימוש, בלי צורך להתעסקות ארוכה שמבזבזת זמן עבודה יקר. באיזו מידה תוכנת ההפעלה ניתנת ללמידה מהירה.

שימוש ברפואת שיניים

קיים דגם של FDM printer שיכול להדפיס מוצרים רפואיים כמו שתלים לרפואת שינים בהתאמה אישית. ניתן להשתמש במכונות עם חומרים תואמים לרפואה ותוך ייצור של אזור סטרילי, המתאים למכשור רפואי בדרגות שונות, בהתאם לכל הכללים הרגולטוריים הנדרשים.

מדפסות FDM ממקצוענים

אם אתם מתלבטים לגבי מדפסות FDM או זקוקים לחומרי הדפסה באיכות גבוהות ובמחירים משתלמים, כדאי לכם להכיר את החנות והמעבדה של גקו (gecko) בנתניה. תוכלו למצוא אצלנו מדפסות תלת ממד, פלימנטים למדפסות, מדפסות מבוססות שרף, חומרי גלם ושדרוגים. גקו (gecko) גאה מאוד בשירות האישי שלה לכל לקוח ובמומחיות הגדולה שלהם בתחום זה.

קריאליטי אל די 006
הדפסה בנוזל שרף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סל הקניות שלי
רשימת משאלות
נצפה לאחרונה
השווה בין מוצרים (0 מוצרים)
Compare Product
Compare Product
Compare Product
Compare Product
קטגוריות
דילוג לתוכן