fbpx

קידי אס בוקס שרף

כל מה שצריך לדעת על מדפסת קידי אס בוקס שרף

מדפסת קידי אס בוקס שרף היא מכונה יפה, שתוכננה על ידי צוות מקצועי מאוד. למדפסות תלת ממד מבוססות שרף יש בדרך כלל נפח בנייה קטן למדי, אך ל מדפסת קידי אס בוקס שרף יש נפח הדפסה ענק של 215 מ"מ על 200 מ"מ על 130 מ"מ. למדפסת מסך מגע צבעוני מסך LCD 2K בגודל 4.3 אינץ' ומסנן אוויר כפול.

על עיצוב יציב במיוחד

העיצוב היציב של Qid S-Box resin מבטיח תנודות מינימליות בציר ה- Z, כיוון שהיא מצוידת בתמיכה כפולה של ציר ה- Z. דבר זה מאפשר רמת גימור גבוהה ביותר תוך מתן הדפסה ברזולוציה איכותית במיוחד. המבנה הפנימי של מדפסת תלת ממד Qid S-Box resin עשוי בטכנולוגיית CNC אלומיניום. תכונות אלו מאפרים רמת דיוק של 0.00125 מ"מ על ציר Z.

מערכת סינון אוויר להפחתת ריח השרף

חברת Qidi Tech נחשבת לאחת מהיצרניות המובילות בעולם של מדפסות תלת ממד מקצועיות. החברה מספקת מדפסות אמינות ואיכותיות במחירים תחרותיים במיוחד. כאמור, מדפסת קידי אס בוקס שרף מגיעה עם שתי יחידות סינון אוויר בתוך תא הבנייה. דבר זה מאפשר להפחית את הריח של השרף בסביבת העבודה.. השילוב של 96 נורות לד תורם אף הוא ליישומים האיכותיים האפשריים עם מדפסת זו.

לגבי יתרונות ותכונות המדפסת

למדפסת קידי אס בוקס שרף יש ממשק משתמש ידידותי במיוחד, מערכת סינון אוויר מתקדמת וסגירה מלאה של תא ההדפסה. הממשק הידידותי מאפשר גם לאנשי מקצוע מתחילים ללמוד לתפעל את המדפסת בזמן קצר יחסית. למדפסת מהירות הדפסה גבוהה ברזולוציית הדפסה מעולה. מערכת הכיול פשוטה מאוד ומאפשרת כיול מהיר. דגם זה תומך במגוון חומרי גלם עצום. הדפסת מגיעה כשהיא מורכבת ומוכנה לשימוש דבר שמנטרל תקלות הרכבה.

מדפסת קידי אס בוקס שרף מחברה מקצועית ואחראית בישראל

אם אתם מתלבטים לגבי מדפסת קידי אס בוקס שרף או זקוקים לחומרי הדפסה באיכות גבוהות ובמחירים משתלמים, כדאי לכם להכיר את החנות והמעבדה של גקו (gecko) בנתניה. תוכלו למצוא אצלנו מדפסות תלת ממד, פלימנטים למדפסות, מדפסות מבוססות שרף, חומרי גלם ושדרוגים. גקו (gecko) גאה מאוד בשירות האישי שלה לכל לקוח ובמומחיות הגדולה שלהם בתחום זה.

אי פאן אל 4 קיי
קריאליטי אל די 002 אייץ׳

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סל הקניות שלי
רשימת משאלות
נצפה לאחרונה
השווה בין מוצרים (0 מוצרים)
Compare Product
Compare Product
Compare Product
Compare Product
קטגוריות
דילוג לתוכן