fbpx

קידי אי מייט אס

היתרונות של קידי אי מייט אס למשתמשים מתחילים

מדפסת קידי אי מייט אס נחשבת למדפסת מדויקת שניתן להשתמש בה עם חומרי גלם מסוגים שונים לשם הדפסת מודלים מורכבים בקלות ובמהירות. המדפסת קלה לתפעול גם עבור משתמשים שלא התנסו בהדפסות תלת ממד בעבר וממשק המשתמש פשוט אינטואיטיבי ונוח.

מערכת כיול פשוטה

מערכת הכיול של מדפסת קידי אי מייט אס חדשנית ופשוטה. המערכת מדריכה בלחיצת כפתור דרך כל השלבים תוך יישום ההוראות במסך המגע. בתוך זמן קצר ניתן לכייל את המערכת ולהכניס אותה לשימוש. הדבר מקל על משתמשים ראשוניים להתמקד בהדפסת המודלים שלהם, ללא צורך בהתעסקות טכנית מרובה.

מסך מגע אינטואיטיבי

קידי אי מייט אס מאובזרת במסך מגע מלא בגודל של 3.5 אינץ', המציע תפעול יעיל ופשוט של תכונות המדפסת. ממשק המשתמש הוא במידה רבה אינטואיטיבי, החל מפעולות ההדפסה ועד להתאמת ההגדרות השונות. המכונה יציבה במיוחד ומתאימה לכל שולחן עבודה תקין.

משתמשים מתחילים

בגלל מחירה הזול ועמידותה הרבה של מדפסת Qidi i-mate S, רבים בוחרים להשתמש בה, על מנת להנגיש את הדפסת התלת ממד, לילדים ונוער. מדפסת זו יכולה לאפשר לילדים להדפיס צעצועים משלהם, תוך שהיא מאפשרת לדמיון שלהם להשתולל חופשי. Qidi i-mate S מתאימה מאוד לאקדמיה, מוסדות חינוך והעשרה ולכל בית פרטי. הממשק הידידותי מאפשר גם לאנשי מקצוע מתחילים ללמוד לתפעל את המדפסת בזמן קצר יחסית.

מערכת משוכללת לסינון אוויר

חברת Qidi Tech נחשבת לאחת מהיצרניות המובילות בעולם של מדפסות תלת ממד מקצועיות. החברה מספקת מדפסות אמינות ואיכותיות במחירים תחרותיים במיוחד. קידי אי מייט אס מגיעה עם מערכת סינון אוויר מתקדמת בתוך תא ההדפסה. דבר זה מאפשר להפחית את הריח בסביבת העבודה. רמת הדיוק בצירים יכולה להגיע ל-2.5 מיקרון ורזולוציית ההדפסה עד ל-100 מיקרון.

מדפסת קידי אי מייט אס מחברה מקצועית ואחראית בישראל

אם אתם מתלבטים לגבי קידי אי מייט אס, ארטילרי סייד וינדר איקס 1- או זקוקים לחומרי הדפסה באיכות גבוהות ובמחירים משתלמים, כדאי לכם להכיר את החנות והמעבדה של גקו (gecko) בנתניה. תוכלו למצוא אצלם מדפסות תלת ממד, פלימנטים למדפסות, מדפסות מבוססות שרף, חומרי גלם ושדרוגים. גקו (gecko) גאה מאוד בשירות האישי שלה לכל לקוח ובמומחיות הגדולה שלהם בתחום זה.

קידי איקס מייקר
קידי איי פאסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סל הקניות שלי
רשימת משאלות
נצפה לאחרונה
השווה בין מוצרים (0 מוצרים)
Compare Product
Compare Product
Compare Product
Compare Product
קטגוריות
דילוג לתוכן