fbpx

קידי איקס פלוס

על מדפסת קידי איקס פלוס

מדפסת תלת ממד קידי איקס פלוס היא מבין הדגמים הנמכרים ביותר של החברה. נפח ההדפסה שלה גדול יחסית 200 מ"מ על 200 מ"מ על 270 מ"מ. שלדת המתכת המאסיבית והתא הסגור של אזור ההדפסה הופכים אותה לאחת המדפסות הבטיחותיות לשימוש. במדפסות קידי איקס פלוס משתמשים אלפי לקוחות בעולם כבר מספר שנים, במגוון תעשיות ולשימושים רבים ושונים תוך שימוש בחומרי גלם גנריים מסוגים ויצרנים שונים.

דיוק ברמה גבוהה

למדפסת Qidi X-Plus רמת דיוק של עד 2.5 מיקרון בצירים ורזולוציית הדפסה של עד 100 מיקרון. מערכת הכיול המתקדמת, וטכנולוגיה מבוססת WIFI, כמו מסך משוכלל ומערכת הסינון החדשנית הינם בין הסיבות השונות שהפכו את המדפסת לכה פופולרית בעולם.

היתרונות של ציר Z כפול

מדפסת קידי איקס פלוס מגיעה עם מערכת הנעה כפולה למשטח מה שמעניק יציבות גדולה למשטח ההדפסה. תוכנה זו מאפשרת הדפסת דגמים גדולים במיוחד בקלות. מערכת המנועים הכפולה מניעה את משטח ההדפסה על גבי ארבעה מסבים לינאריים שתורמים אך הם לאיכות ההדפסות. יציבות המדפסת על משטח ההדפסה מאפשרת הדפסת מודלים בדיוק רב ובמהירות.

על מערכת משוכללת לסינון אוויר

חברת Qidi Tech נחשבת לאחת מהיצרניות המובילות בעולם של מדפסות תלת ממד מקצועיות. החברה מספקת מדפסות אמינות ואיכותיות במחירים תחרותיים במיוחד. קידי איקס פלוס מגיעה עם מערכת סינון אוויר מתקדמת בתוך תא הבנייה. דבר זה מאפשר להפחית את הריח של השרף בסביבת העבודה.

לגבי פתיחת האריזה והרכבה

מדפסת Qidi X-Plus מגיעה כשהיא מורכבת מראש וכמעט מוכנה במלואה לעבודה. הממשק הידידותי מאפשר גם לאנשי מקצוע מתחילים ללמוד לתפעל את המדפסת בזמן קצר יחסית. למדפסת מהירות הדפסה גבוהה ברזולוציית הדפסה מעולה. מערכת הכיול פשוטה מאוד ומאפשרת כיול מהיר. דגם זה תומך במגוון חומרי גלם עצום. הדפסת מגיעה כשהיא מורכבת ומוכנה לשימוש דבר שמנטרל תקלות הרכבה.

מדפסת קידי איקס פלוס מהמומחים של התחום

אם אתם מתלבטים לגבי קידי איקס מקס או זקוקים לחומרי הדפסה באיכות גבוהות ובמחירים משתלמים, כדאי לכם להכיר את החנות והמעבדה של גקו (gecko) בנתניה. תוכלו למצוא אצלנו מדפסות תלת ממד, פלימנטים למדפסות, מדפסות מבוססות שרף, חומרי גלם ושדרוגים. גקו (gecko) גאה מאוד בשירות האישי שלה לכל לקוח ובמומחיות הגדולה שלהם בתחום זה.

קריאליטי אל די 002 אייץ׳
קידי איקס מייקר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סל הקניות שלי
רשימת משאלות
נצפה לאחרונה
השווה בין מוצרים (0 מוצרים)
Compare Product
Compare Product
Compare Product
Compare Product
קטגוריות
דילוג לתוכן