fbpx

קידי איקס מקס

על מפלצת ההדפסה קידי איקס מקס

מדפסת קידי איקס מקס הינה המדפסת הגדולה ביותר מבחינת נפח ההדפסה והמתקדמת ביותר מבחינה טכנולוגית של חברת Qidi Tech. המערכת סגורה לחלוטין ובעלת משטח הדפסה מגנטי גמיש. המערכת יושבת על שלדת מתכת מאסיבית במיוחד ומאובזרת במסך מגע של 5 אינץ'.

יתרונות

נפח ההדפסה מ"מ של קידי איקס מקס מגיע ל300 מ"מ על 300 על 250 מ"מ ורמת הדיוק של המדפסת הינו עד 2.5 מיקרון. מערכת הכיול המתקדמת קלה לתפעול. יתרונה הגדול של מדפסת זו מלבד גודלה הוא ביכולת שלה להדפיס עם מגוון חומרים המיועדים להדפסה בתלת ממד, גם של יצרנים אחרים. המדפסת מגיעה כשהיא מורכבת במלואה ומוכנה כבר לעבודה. מדפסת Qidi X-Max מתאימה למי שנדרש ליכולות ייצור מתקדמות ונפחי הדפסה משמעותיים, בין היתר מכוני מחקר, אוניברסיטאות ומפעלי ייצור.

ציר כפול

מדפסת קידי איקס מקס מגיעה עם מערכת הנעה כפולה למשטח מה שמעניק יציבות גדולה למשטח ההדפסה. תוכנה זו מאפשרת הדפסת דגמים גדולים במיוחד בקלות. מערכת המנועים הכפולה מניעה את משטח ההדפסה על גבי ארבעה מסבים לינאריים שתורמים אך הם לאיכות ההדפסות.

מיקום של חומר הגלם בהתאם לצרכים

במדפסת קידי איקס מקס ישנה אפשרות לשינוי מיקום הפילמנט בהתאם לצורך הנדרש בזמן ההדפסה. מיקום חיצוני של הפלימנט מאפשר הדפסה חלקה וקלה של חומרים כגון, TPU, PETG, PLA. מיקום הפלימנט בתא ההדפסה עצמו מאפשר לחומרי הגלם להיות בטמפרטורה גבוהה וקבועה בתוך התא. שיטת הדפסה זו מתאימה כאשר יש צורך לשימוש בחומרים מורכבים כמו, Carbon Fiber או Nylon.

מערכת סינון אוויר להפחתת ריח השרף

חברת Qidi Tech נחשבת לאחת מהיצרניות המובילות בעולם של מדפסות תלת ממד מקצועיות. החברה מספקת מדפסות אמינות ואיכותיות במחירים תחרותיים במיוחד. Qidi X-Max מגיעה עם מערכת סינון אוויר מתקדמת בתוך תא הבנייה. דבר זה מאפשר להפחית את הריח של השרף בסביבת העבודה. השילוב של נורות לד תורם אף הוא ליישומים האיכותיים האפשריים עם מדפסת זו.

מדפסת קידי איקס מקס מחברה מקצועית ואחראית בישראל

אם אתם מתלבטים לגבי קידי איקס מקס או זקוקים לחומרי הדפסה באיכות גבוהות ובמחירים משתלמים, כדאי לכם להכיר את החנות והמעבדה של גקו (gecko) בנתניה. תוכלו למצוא אצלנו מדפסות תלת ממד, פלימנטים למדפסות, מדפסות מבוססות שרף, חומרי גלם ושדרוגים. גקו (gecko) גאה מאוד בשירות האישי שלה לכל לקוח ובמומחיות הגדולה שלהם בתחום זה.

ארטילרי סייד וינדר איקס 1
אי פאן אל 4 קיי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סל הקניות שלי
רשימת משאלות
נצפה לאחרונה
השווה בין מוצרים (0 מוצרים)
Compare Product
Compare Product
Compare Product
Compare Product
קטגוריות
דילוג לתוכן