fbpx

קידי איקס מייקר

מדפסת קטנה זולה ואיכותית – קידי איקס מייקר

מדפסת קידי איקס מייקר היא גרסת המיני הפופולרית מבית Qidi Tech והדגם הקטן ביותר שהיא מייצרת. המדפסת מבוססת WIFI ומגיעה עם מצלמת רשת מובנית ומשטח הדפסה גמיש שיכול להתנתק. תא ההדפסה סגור לחלוטין, מה שמוסיף לבטיחות וגם מאפשר שימוש, בחומרים הדורשים טמפרטורה אחידה ומבוקרת. יתרונותיה מרכזיים של המדפסת הם, במערכת הכיול הפשוטה שלה ומסך המגע הצבעוני. בנוסף, מדפסת קידי איקס מייקר, שקטה במיוחד, מה שמקל על הפעלתה בסביבת עבודה מגוונת. המכונה מגיעה מורכבת ומוכנה לשימוש.

לילדים, נוער ומשתמשים מתחילים

בגלל מחירה הזול ועמידותה הרבה של מדפסת Qidi X-Maker, רבים בוחרים להשתמש בה, על מנת להנגיש את הדפסת התלת ממד, לילדים ונוער. מדפסת זו יכולה לאפשר לילדים להדפיס צעצועים משלהם, תוך שהיא מאפשרת לדמיון שלהם להשתולל חופשי. Qidi X-Maker מתאימה מאוד לאקדמיה, מוסדות חינוך והעשרה ולכל בית פרטי.

מערכת כיול חדשנית

מערכת הכיול של מדפסת קידי איקס מייקר חדשנית ופשוטה. המערכת מדריכה בלחיצת כפתור דרך כל השלבים תוך יישום ההוראות במסך המגע. בתוך זמן קצר ניתן לכייל את המערכת ולהכניס אותה לשימוש. הדבר מקל על משתמשים ראשוניים להתמקד בהדפסת המודלים שלהם, ללא צורך בהתעסקות טכנית מרובה. קידי איקס מייקר מאובזרת במסך מגע מלא בגודל של 3.5 אינץ', המציע תפעול יעיל ופשוט של תכונות המדפסת. ממשק המשתמש הוא במידה רבה אינטואיטיבי, החל מפעולות ההדפסה ועד להתאמת ההגדרות השונות.

מיקום של חומר הגלם בהתאם לצרכים

במדפסת קידי איקס מייקר ישנה אפשרות לשינוי מיקום הפילמנט בהתאם לצורך הנדרש בזמן ההדפסה. מיקום חיצוני של הפלימנט מאפשר הדפסה חלקה וקלה של חומרים כגון, TPU, PETG, PLA. מיקום הפלימנט בתא ההדפסה עצמו מאפשר לחומרי הגלם להיות בטמפרטורה גבוהה וקבועה בתוך התא. שיטת הדפסה זו מתאימה כאשר יש צורך לשימוש בחומרים מורכבים כמו, Carbon Fiber או Nylon.

מדפסת קידי אס בוקס שרף מחברה מקצועית ואחראית בישראל

אם אתם מתלבטים לגבי מדפסת קידי אס בוקס שרף או זקוקים לחומרי הדפסה באיכות גבוהות ובמחירים משתלמים, כדאי לכם להכיר את החנות והמעבדה של גקו (gecko) בנתניה. תוכלו למצוא אצלנו מדפסות תלת ממד, פלימנטים למדפסות, מדפסות מבוססות שרף, חומרי גלם ושדרוגים. גקו (gecko) גאה מאוד בשירות האישי שלה לכל לקוח ובמומחיות הגדולה שלהם בתחום זה.

קידי איקס פלוס
קידי אי מייט אס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סל הקניות שלי
רשימת משאלות
נצפה לאחרונה
השווה בין מוצרים (0 מוצרים)
Compare Product
Compare Product
Compare Product
Compare Product
קטגוריות
דילוג לתוכן