fbpx

קידי איי פאסט

קידי איי פאסט – מדפסת תלת ממד תעשייתית למודלים גדולים במיוחד

המדפסת קידי איי פאסט של חברת Qidi Tech נחשבת לחדשנית במיוחד. למדפסת גדולת הממדים יכולות תעשייתיות של ממש המבוססת על מערכת האקסטרודרים הכפולה. משטח ההדפסה הגדול של 320 מ"מ על 250 מ"מ על 330 מ"מ מאפשר הדפסת מודלים גדולים במיוחד מחומרים שונים.

חומרים שונים באותו המודל

משטח ההדפסה של Qidi i-fast הינו מגנטי, גמיש ומתנתק בעת הצורך. המדפסת מאפשרת הדפסה במקביל תוך שימוש בשני חומרים שונים (חומר גמיש וחומר קשיח), כמו ג,ם שני צבעים שונים של אותו החומר, דבר שמאפשר פונקציות למבנים תלת ממדיים מפותחים בהרבה ממדפסות אחרות. הטכנולוגיה המתקדמת של קידי איי פאסט, מאפשרת את ההדפסה המדויקת של חומרים מורכבים תוך שימוש בתיבת הדפסה מחוממת.

בטיחות

השלדה המאסיבית והסגירה המלאה של תיבת הדפסה הופכת את Qidi i-fast לאחת המדפסות היציבות והבטוחות לשימוש. רמת הדיוק בציר ה-Z הינה של 5 מיקרון ובצירים X, Y עד 12 מיקרון. נפח ההדפסה הגדול מבטיח את יכולת הייצור של פרוטוטיפים ענקיים בגודלם.

מסך מגע אינטואיטיבי

מדפסת קידי איי פאסט מאובזרת במסך מגע מלא בגודל של 5 אינץ', המציע תפעול יעיל ופשוט של תכונות המדפסת. ממשק המשתמש הוא במידה רבה אינטואיטיבי, החל מפעולות ההדפסה ועד להתאמת ההגדרות השונות. המכונה יציבה במיוחד ומתאימה לכל שולחן עבודה תקין.

תא מחומם

היתרון הגדול של תיבת הדפסה מחוממת היא שמתאפשר הדפסת פרוטוטיפים מחומרים עם פקטור כיווץ משמעותי, למשל ניילון או ABC. התא הסגור מבטיח שהשכבות יידבקו יחדיו כראוי, דבר שיוביל למודל חלק ומדויק במיוחד.

פתיחת האריזה והרכבה

מדפסת קידי איי פאסט מגיעה כשהיא מורכבת מראש וכמעט מוכנה במלואה לעבודה. הממשק הידידותי מאפשר גם לאנשי מקצוע מתחילים ללמוד לתפעל את המדפסת בזמן קצר יחסית. למדפסת מהירות הדפסה גבוהה ברזולוציית הדפסה מעולה. מערכת הכיול פשוטה מאוד ומאפשרת כיול מהיר. דגם זה תומך במגוון חומרי גלם עצום. המדפסת מגיעה כשהיא מורכבת ומוכנה לשימוש דבר שמנטרל תקלות הרכבה.

מדפסת קידי איי פאסט מחברה מקצועית ואחראית בישראל

אם אתם מתלבטים לגבי מדפסת קידי איי פאסט, כדאי לכם להכיר את החנות והמעבדה של גקו (gecko) בנתניה. תוכלו למצוא אצלנו מדפסות תלת ממד, פלימנטים למדפסות, מדפסות מבוססות שרף, חומרי גלם ושדרוגים. גקו (gecko) גאה מאוד בשירות האישי שלה לכל לקוח ובמומחיות הגדולה שלהם בתחום זה.

קידי אי מייט אס
קריאליטי אנדר 3 וי2

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סל הקניות שלי
רשימת משאלות
נצפה לאחרונה
השווה בין מוצרים (0 מוצרים)
Compare Product
Compare Product
Compare Product
Compare Product
קטגוריות
דילוג לתוכן